Osnovni moduli

Pozivni centar


  • Pruža detaljne informacije o distribuciji i toku poziva te zapisa aktivnosti o korisniku u sustavu
  • Implementira CTI (eng. Computer-Telephony Integration) s integriranim funkcionalnostima telefonskih i računalnih sustava
  • Osigurava konzistenciju u poslovanju i kvaliteti usluga te poboljšava upravljanje s podacima o klijentima
  • Tijek rada organiziran je s alatima za 360° pogled koji pružaju potporu u automatizaciji marketinga

Pametni kalendar


  • Modul koji pruža potporu u organizaciji funkcija narudžbe klijenata, rezervacije termina ili ponavljanja liječenja
  • Potpora u evidenciji podataka o radnim dužnostima ili informacijama u zakazanim terminima
  • Omogućen pregled dostupnosti operatera te pretraga po djelatnostima
  • Mogućnost kreiranja ponuda ili predračuna te izvršavanje rezervacija

Čekaonica


  • Razvijen sustav za nadziranje reda čekanja klijenata, kao i statusa dostupnosti operatera te regulacija kod izvođenja poslovnih procesa koji se odvija u realnom vremenu
  • Omogućen pregled klijenata u redu čekanja, te uvid u podatke o pojedinačnom pacijentu poput pristupa kartonu pacijenta, pregled njegovog stanja i prijašnjih dolazaka
  • Potpora u procesu praćenja i usmjeravanja pacijenata s mogućnošću  otkazivanja ili odgađanja  rezervacije kao i obavještavanja operatera

Raspored rada


  • Pruža opciju kreiranja rasporeda rada, praćenja godišnjih odmora, bolovanja, sastanka i ostalih zahtjeva u radu zaposlenika
  • Mogućnost dodjeljivanja pauza, dužnosti i zadataka unutar smjena za radni tjedan ili drugi period, kao i dodjeljivanja smjene zaposlenicima prema više različitih lokacija ili poslovnih područja
  • Sprječava sukobe kod zakazivanja i evidentiranja radnih vremena te osigurava adekvatnu  raspodjelu smjena u poslovanju


Financije


  • Kompleksan šifrarnik omogućava prilagodbu modula financije specifičnim potrebama korisnika
  • Sljedljivost podataka omogućava laku izradu računa sa dodatnom mogućnošću manipulacije rabatima, valutama, jezikom i dodatnim stavkama
  • Implementirana fiskalizacija

Predefinirana izvješća


  • Potpora u evidentiranju i kreiranju individualnih izvješća (primjerice prijava nesreća na poslu, zaraznih bolesti itd.) ili periodičnih i zbirnih (primjerice pregled obavljenih operacija po odjelu ili kreiranje financijskih dokumenta za plaćanje usluga)
  • Rekapitulaciju podataka je moguće u potpunosti prilagoditi potrebama
  • Koriste se u tijeku poslovanja (namijenjeno klijentima) ili za kontroling, financije i računovodstvo kao i za analizu prema radnim djelatnostima ili poslovnim lokacijama

Preglednik


  • Razvijen sustav prikupljanja podataka i korištenih informacija na operativnoj razini u svrhu njihove obrade i pretvaranja u poslovno znanje na temelju kojih se donose kvalitetnije poslovne odluke
  • Integrirane poslovne funkcije koje su od strateške važnosti za organizaciju
  • Tehnologija korištena za predviđanje uspješnosti zahvata te studije slučaja o praksama liječenja u odnosu na profile promatranih skupina

Medicinski karton


  • Evidencija skupa podataka koji su nastali tijekom različitih epizoda liječenja pacijenta i predstavljaju pregled povijesti pacijentovog zdravstvenog stanja i temelj je izvora podataka u tijeku liječenja. Povećava efikasnost i profitabilnost te konzistenciju u radu i poslovanju
  • Med. karton sačinjava različita dokumentacija poput otpusnih pisma, liječničkog uvjerenja, uputnice ili nalaza s dijagnozom itd.
  • Na temelju dokumentacije moguće je izraditi izvješća koja služe za poslovnu analizu ili financije

Kartica klijenta


  • Služi za unos općih podataka o klijentu, unosa napomena za klijenta, evidentiranja vanjskih individualnih dokumenata s opcijom pohrane navedenog u sustav
  • Razvijene su funkcije postavljanja različitih kanala komunikacije s klijentom što je iznimno važno u kvalitetnom odnosu s klijentom
  • Mogućnost zapisa o eventualnim kroničnim bolestima ili alergijama za opću identifikaciju stanja bolesnika kao i unos dodatnih opaska o klijentu

medCRM informacijsko rješenje moguće je dodatno razviti i prilagoditi zahtjevima korisnika

Kontaktirajte nas i rado ćemo Vam organizirati besplatnu demonstraciju.

Isprobajte medCRM

Prijavite se na naš newsletter

Ispunjavanjem pristajete na povremeno primanje vijesti o ponudama i novitetima tvrtke RINELS d.o.o putem navedene e-mail adrese.