medCRM je sustav upravljanja s postojećim i budućim pacijentima / klijentima poliklinike, a obuhvaća podatke koji se mogu prikupljati kroz Call centar iz različitih komunikacijskih kanala (telefon, e-mail, live chat, socijalne mreže itd.)
Pored klasičnih CRM funkcionalnosti, u medCRM su inkorporirane i posebne medicinske funkcionalnosti kakve se ne mogu pronaći kod generičkih CRM rješenja, što ovo rješenje čini jedinstvenim na tržištu.
Dodanu vrijednost, osim centraliziranog prikupljanja i upravljanja svih kontakata s klijentima, čini mogućnost što se kroz program podupiru i poslovni procesi iz oblasti medicine ali i komecijalni dio vezan za račune, skladište i kadrove.
medCRM-u je moguće pristupiti preko interneta kao web aplikaciji, a ne mora nužno biti instaliran na privatnom računalu.
Dakle, ovo je također softver temeljen na Cloud tehnologiji i moguće mu je pristupiti s više dislociranih računala. Takvu tehnologiju koristimo kako bismo povećali dostupnost i praktičnost svim korisnicima koji trebaju pristup medCRM softveru bilo gdje i bilo kada.
Istovremeno više ljudi može raditi u aplikaciji. Moguće je postaviti više korisnika na više računala bez kupnje i instaliranja dodatnih diskova za prostor.
U tom slučaju nema podataka spremljenih na računalu s programom. Uz to, nudimo značajke poput sigurnosnog kopiranja podataka i kompresije podataka za naprednu sigurnost.
SaaS rješenje
Nudimo ovaj softver i kao SaaS rješenje u kojem pružatelj treće strane je omogućuje dostupnost aplikacijama i stavlja ih na raspolaganje našim klijentima putem interneta. U ovom slučaju nema IT odgovornosti s vaše strane i prodavač održava softver.
medCRM najvećim dijelom namijenjen je poslovanju privatnih poliklinika, ali i manjih privatnih ordinacija.
Svojim specijaliziranim funkcionalnim rješenjima omogućuje ubrzani protok informacija, evidenciju svih poslovnih događaja, detaljnu poslovnu analitiku te minimiziranju rizika pogrešaka prilikom svakodnevnog rada.
Ovakvo inovativno i objedinjeno rješenje dovodi do povećanja kvalitete i održavanja visokih standarda rada.
Glavne prednosti medCRM-a
Unapređuje i olakšava poslovne procese
- Ubrzani proces naručivanja
- Kvalitetnije upravljanje odnosima s klijentima
- Unaprijeđeno usmjeravanje pacijenata tijekom medicinskih pregleda
- Dostupnije informacije o pacijentima
Podrška za planiranje i analizu poslovanja
- Podrška za strateško planiranje i upravljanje
- Podrška u kreiranju, obradi i analizi standardiziranih izvještaja
- Alati za kreiranje izvješća nad integriranim podacima korištenima u poslovanju
- Usklađenost sa GDPR regulativom
Razvoj medCRM rješenja sufinanciran je sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Tvrtka Rinels d.o.o. uspješno se prijavila na Javni poziv „Inovacije novoosnovanih malih i srednjih poduzetnika“ s projektom Razvoj MedCRM inovativnog programskog rješenja za medicinske ustanove.
U suradnji Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, dodijeljena su nam bespovratna sredstva u iznosu 1.481.158,20 kn.
O tvrtci Rinels
Tvrtka Rinels d.o.o. osnovana je 2014. godine s glavnim ciljem stvaranja inovativnih ekspertnih poslovnih programa te pružanju korisnicima usluga podrške u poslovanju.
Rinels zapošljava djelatnike s dugogodišnjim iskustvom u radu s modernim razvojnim alatima. Pored toga, Rinels intenzivno surađuje i s drugim vanjskim stručnjacima, ali i znanstvenicima uz čiju suradnju nove stručne i znanstvene spoznaje pretvara u proizvode.
Danas je Rinels i članica STORM grupe koja zajedničkim snagama nudi integraciju različitih poslovnih rješenja.