Aplikacija medCRM prepoznata je od strane predstavnika Hrvatskog informatičkog zbora i predstavnika tehnološke medijske kuće VIDI te je odabrana u 50 najperspektivnijih hrvatskih poslovnih programskih rješenja za 2020. godinu. Ovim važnim odabirom dokazana je vrijednost i kvaliteta kojoj težimo kako bi našim korisnicima omogućili vrhunsko tehnološko rješenje.

Poliklinike i ordinacije koje u svakodnevnom radu koriste aplikaciju medCRM ističu značajno unaprjeđenje poslovanja kroz kvalitetnije poslovno planiranje, brže donošenje odluka i efikasniju suradnju svih djelatnika.

Više informacija možete pronaći na LINKU.

"The Future Is Now"

Na ovogodišnjoj konferenciji “Budućnost je sada” održanoj u Bratislavi stručnjaci su mogli razmijeniti iskustva i predložiti rješenja u području zdravstvenih podataka zahvaljujući QuBit Akademiji i HIT konferenciji organizatorima konferencije. Glavne teme ovogodišnje konferencije bile su prikupljanje i bolja upotreba zdravstvenih podataka, sigurnost podataka, personalizirana medicina i digitalno upravljanje liječenjem bolesti.

 MedCRM pruža razvijen sistem prikupljanja podataka i korištenih informacija na operativnoj razini u svrhu njihove obrade i pretvaranja u poslovno znanje na temelju kojih se donose kvalitetnije poslovne odluke. Medicinskom osoblju lako su dostupne informacije o klijentima i potencijalnim klijentima, ubrzan proces naručivanja, poboljšano upravljanje odnosima s klijentima i kvalitetnije usmjeravanje klijenta tokom medicinskih pregleda. Tehnologija korištena za predviđanje uspješnosti zahvata te studije slučaja o praksama liječenja u odnosu na profile promatranih skupina. 

 Kroz live demo prikazan je MedCRM sustav na način na koji podupire poslovne procese iz oblasti medicine kroz call centar (naručivanje kroz različite komunikacijske kanale komunikacije) kreiranje ponuda, pmetni kalendar, raspored rada, čekaonicu, karticu klijenta, medicinski karton (sadrži kompletan pregled cjelokupne medicinske dokumentacije klijenta, nalaza i planova terapije, financijskih te ostalih podataka o obradi), te komecijalni dio vezan za račune, skladište i kadrove.

 Institucionalni partner konferencije bio je Nacionalni zdravstveni informativni centar (NCZI). U programu konferencije sudjelovali su: mag. Martin Smatana, ravnatelj Institucije zdravstvene politike Ministarstva zdravlja Slovačke Republike, a glavni govor održao je Peter Blaškovitš, direktor Nacionalnog zdravstvenog informacijskog centra, Zuzana Cích Hečko, odvjetnica iz tvrtke Allen & Overy, Vladimír Mičieta, voditelj zemlje u Slovačkoj i menadžer za zdravstvenu politiku i pristup tržištu Cluster Central iz tvrtke Medtronic i Radomír Vereš, direktor poslovnog razvoja tvrtke DÔVERA zdravotná poisťovňa. a.s. Sudionici su potvrdili veliko zadovoljstvo programom i zanimljivim i korisnim panelima, potvrdivši da je konferencija vrlo važan poticaj za daljnji napredak.

medCRM je integralno informacijsko-komunikacijsko rješenje u cloud-u i moguće mu je pristupiti i s više dislociranih računala. Kao web aplikacija ne mora nužno biti instaliran na privatnom računalu.

Koristimo takvu tehnologiju kako bismo povećali dostupnost i praktičnost svim korisnicima koji trebaju pristup medCRM softveru bilo gdje i bilo kada.

Istovremeno više ljudi može raditi u aplikaciji. Moguće je postaviti više korisnika na više računala bez kupnje i instaliranja dodatnih diskova za prostor.

U tom slučaju nema podataka spremljenih na računalu s programom. Uz to nudimo značajke poput sigurnosnog kopiranja sigurnosnog kopiranja podataka i kompresije podataka za naprednu sigurnost.

Nudimo ovaj softver i kao SaaS (Software as a Service) rješenje u kojem pružatelj treće strane je omogućuje dostupnost aplikacijama i stavlja ih na raspolaganje našim klijentima putem interneta. U ovom slučaju nema IT odgovornosti vaše strane i prodavač održava softver.

Naše rješenje za podršku u procesima upravljanja odnosima s klijentima u medicinskoj djelatnosti ostvarilo je potporu od Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

Odobrenim bespovratnim sredstvima osigurali smo potrebna sredstva za razvoj poslovanja, prvenstveno za završetak projekta MedCRM kroz nabavku opreme i zapošljavanje dodatnih djelatnika koji će ubrzati prilagodbu inovacije te komercijalizaciju istoga što uključuje i troškove marketinga te promocije. Ovim putem želimo se zahvaliti HAMAG-BICRO-u za iznimno dobru suradnju te pružanje vrlo vrijedne savjetodavne podrške. Stoga ih smatramo našim važnim partnerom u ostvarivanju naših ciljeva. Primljena potpora nam je veliki poticaj za nastavak rada i daljnji razvoj naših rješenja.

Kontaktirajte nas i rado ćemo Vam organizirati besplatnu demonstraciju.

Isprobajte medCRM

Prijavite se na naš newsletter

Ispunjavanjem pristajete na povremeno primanje vijesti o ponudama i novitetima tvrtke RINELS d.o.o putem navedene e-mail adrese.